لوگوی ره آموزان دانش یکتا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 1397/6/19

ره آموزان دانش یکتا

تأیید شده توسط تولیدات
محصولات: 8
پکیج:
نام مدیرعامل : مژگان اسدیان
شماره ثبت : مورد تایید تولیدات
شناسه ملی : مورد تایید تولیدات

کد اختصاصی مجموعه : 22463

کپی لینک پروفایل

درباره ی ما

موسسه ره آموزان دانش یکتا در سال 1390 با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را در حوزه آموزش دوره های گرافیک رایانه آغاز کرد. همزمان با رشد فناوری اطلاعات در کشور و نیاز روزافزون به فراگیری علوم کامپیوتر و تربیت کارکنان باتجربه و آموزش دیده، تصمیم گرفت فعالیت خود را تخصصی تر نماید. به همین سبب تمام تلاش خود را برای به ثمر نشاندن وعده های خود و انتظارات وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و مردم شریف ایران آغاز نمودو به حمد الهی تا به حال در پیشبرد این اهداف موفق بوده است. در حال حاضر موسسه ره آموزان با بیش از سه سال سابقه آموزشی برگزارکننده دوره های مهارتی گرافیک رایانه ،تصویر سازی رایانه ای و طراحی صفحات وب برای متقاضیان دیپلم و دوره های آزاد تخصصی ازجمله سیستم عامل ویندوز ، اینترنت ، تایپ ، نرم افزار های گرافیکی ، شبکه و امنیت ، برنامه نویسی و طراحی وب سایت می باشد. این موسسه با برگزاری دوره های مهارتی کارودانش و معرفی فراگیران به مدارس جهت گذراندن دروس عمومی،دانش آموزان را جهت گرفتن دیپلم یاری می کند.

هدف موسسه ره آموزان دانش یکتا

موسسه ره آموزان با هدف توسعه و افزایش پوشش تحصیلی واجدین شرایط بویژه بازماندگان از تحصیل در مناطق مختلف تهران تاسیس گردیده است . ارائه مهارت گرافیک کامپیوتر بعنوان دروس تخصصی دیپلم کار و دانش در این رشته که شامل 42/5 واحد درسی و تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد 54 واحد دروس عمومی این دوره نیز زیر نظر وزارت آموزش و پرورش برگزار می گردد.

امکانات :

* استفاده از تجهیزات بروز و پیشرفته * تحت نظارت وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی * استفاده از اساتید ، کارآمد و تحصیل کرده * ویژه خواهران و برادران برای تمامی سنین * پرداخت شهریه بصورت اقساط * مشاوره رایگان آموزشی * کارگاه عملی رایگان * کارگاه اینترنت سریع رایگان (ADSL2 2048) * اشتغال زائی و معرفی کارآموزان به موسسات کاریابی * اعطای مدرک معتبر * خدمات و آموزش ویژه به معرفی شده گان موسسات خیریه و خانواده های محترم ایتام و کم درآمد * مشاوره و اجرای پروژه های دانشجویی * عرضه کتاب و سی دی های آموزشی * برنامه نویسی و تولید نرم افزارهای کاربردی * کتابخانه تخصصی فناوری اطلاعات * طراحی و ایجاد وب سایت های حرفه ای برای افراد حقیقی و حقوقی * هر نفر یک کامپیوتر در اختیار داشته و پس از اتمام دوره بصورت رایگان امکان پیگیری و رفع اشکال خواهند داشت