تولیدات میشه به من آموزشگاه رانندگی پایه دوم معرفی کنی؟

تولیدات میشه به من آموزشگاه رانندگی پایه دوم معرفی کنی؟

زمانی که شما می خواهید گواهینامه دریافت کنید، بایستی توجه کنید که بسته به کدام نیاز می خواهید این کار را انجام دهید. گواهینامه انواع مختلفی دارد و در نتیجه شما بایستی که بدانید به کدام نوع نیاز دارید و بر اساس آن اقدامات لازم برای دریافت آن انجام دهید. در نتیجه ما بر این اساس در سایت تولیدات به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید آموزشگاه رانندگی پایه دوم را پیدا و به آن مراجعه کنید.

گواهینامه پایه دو مخص​وص چه کسانی است؟

این گواهی نامه مخصوص ماشین هایی با ظرفیت 15 نفر بوده که حداقل 350 کیلو نیز وزن دارد. مانند: سرویس های مدارس، خودروهای آموزشی، ماشین هایی که در خدمت دولت است مانند: آتش نشانی، آمبولانس و ماشین های باربری که فرد بایستی برای هر کدام از این وسایل نقلیه گواهینامه پایه دو داشته باشد.

شرایط گرفتن گواهینامه پایه دو

اولین شرط این است که گواهی نامه پایه سوم داشته باشید و از گواهینامه ایی که دارید 6 ماه به تاریخ اعتبار پایان آن مانده باشد.علاوه بر این موارد بایستی 5 سال از گواهینامه شما گذشته باشد تا بتوانید به بهترین آموزشگاه رانندگی پایه دوم مراجعه و سپس مراحل اخذ گواهینامه را طی نمایید. و دیگر شرایط اولیه همان مواردی است که برای گواهینامه پایه سوم استفاده می شود.

چه مدارکی برای دریافت گواهینامه پایه دو نیاز است؟

1. دارا بودن گواهی نامه پایه یک و یا سوم که کاملا الزامی است.
2. همراه داشتن اصل مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی
3. چنانچه گواهینامه دیگری دارید بهتر است که آن را هم ضمیمه مدارک خود کنید.
4. چندین قطعه عکس 3.4

عکس گواهینامه چه شرایطی بایستی داشته باشد؟

عکس بایستی با پس زمینه سفید و لباس مشکی باشد. از کراوات به هیچ عنوان استفاده نکنید. همچنین چنانچه عینکی هستید بایستی که بدون عینک عکس بگیرید. و رعایت شئونات اسلامی برای بانوان و آقایان نیز الزامی است.

گواهینامه پایه اول مخصوص چه کسانی است؟

این گواهینامه مخصوص اشخاصی است که می خواهند راننده کامیون و یا کمپرسی باشند به همین جهت بایستی که به آموزشگاه رانندگی پایه یک مراجعه نمایید و گواهینامه خود را اخذ کنید که البته نیازمند آموزش های تخصصی در این زمینه است که بعد از گذراندن آن و شرکت در آزمون ها به شما داده خواهد شد. برای گرفتن این گواهینامه نیازی نیست که شما گواهینامه پایه دوم و سوم را داشته باشید و صرفا اینکه شما آموزش ببینید و در از آزمون شرکت کنید کفایت می کند. به همین جهت سایت تولیدات لیست کاملی از نزدیکترین آموزشگاه رانندگی پایه یک در هر شهری را برای شما آماده کرده است که می توانید به راحتی به آن رجوع کنید و اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنید.

تفاوت گواهینامه پایه اول، دوم چیست؟

گواهینامه پایه اول در خصوص ماشین های سنگین مثل تریلی است و پایه دوم برای رانندگی با ماشین های نیمه سنگین می باشد. پس در نتیجه می توان گفت که تفاوت تمام گواهینامه در نوع کاربری و استفاده آن است. ولی برای گرفتن پایه دوم بایستی یکی دیگر از گواهینامه ها را داشته باشید. پس بهتر است که به آموزشگاه رانندگی پایه یک مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنید.

آیا زنان می توانند گواهینامه پایه یکم دریافت کنند؟

پاسخ مثبت است. یک خانم می تواند با گذراندن مراحل آموزشی به راحتی این گواهینامه را دریافت کنند و رانندگی نمایند.

تولیدات چه کمکی به آموزشگاه رانندگی پایه یک می کند؟

این سایت تولیدات می تواند به راحتی به شما یک لیست کامل از این موارد را بدهد تا بتوانید به نزدیکترین آموزشگاه رانندگی پایه یک بروید و در نهایت بتوانید که بهترین آن را انتخاب کنید و گواهینامه را اخذ کنند. از آن طرف به آموزشگاه ها کمک خواهد کرد تا بتوانند در این پلتفرم معرفی و افراد زیادی را به عنوان مخاطب جذب کنید.

کلام آخر

ما در این مقاله خصوصیات آموزشگاه رانندگی پایه یک را انتخاب کرده ایم که شما می توانید به راحتی فرق های بین گواهینامه پایه یک و دوم را تشخیص دهید و ویژگی و مدارکی که برای آن لازم دارید را تهیه و سپس به آنجا مراجعه کنید علاوه بر آن می توانید به سایت تولیدات مراجعه و نزدیکترین آموزشگاه رانندگی را انتخاب و ویژگی هر کدام را مطالعه و بررسی نمایید و امیدواریم که بهترین آموزشگاه را بتوانید، انتخاب نمایید.

دیدگاه ها

نظری یافت نشد

دیدگاه خود را ثبت کنید

امتیاز:
1401/5/25

مطالب مرتبط

پلتفرم تولیدات علاوه بر اینکه گام به گام تا پیشرفت کسب و کارتان همراه با شماست، سعی بر آن دارد تا اطلاعات تخصصی را که هر مدیر و دارنده ی کسب و کاری باید بداند، در اختیار شما بگذارد و علاوه بر ساختن حرفه ای مجموعه تان، مدیران حرفه ای نیز پرورش دهد.

کمپانی مرتبط