در مورد بازار گلفروشی چه می دانید؟

در مورد بازار گلفروشی چه می دانید؟

بی شک برای هر کسی دیدن و استشمام رایحه خوش گل ها بسیار دلپذیر است. به همین خاطر است که کادو دادن گل به هر کسی سبب خوشنودی و رضایت طرف مقابل می شود. گلفروشی تجارتی جذاب و زیبا است. این صنف باید در مورد نگهداری از گل ها اطلاعات کافی داشته باشد و بداند که گل های خود را از چه بازارهایی تهیه کند که برای کسب و کارشان به صرفه تر باشد.

در این مقاله سعی داریم در مورد بازارهای گل برای شما صحبت کنیم، پس با ما و سایت تولیدات همراه باشید. شاید در آینده ای نه چندان دور به خرید گل نیاز پیدا کردید.

بازارهای گلفروشی به چه صورت هستند؟

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید برای مناسبت های مختلف گل تهیه کنید، به خصوص اگر در مورد دسته گل برای خواستگاری و ماشین عروس باشد، قضیه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. یکی از بهترین مکان‌ هایی که می توانید برای خرید گل مراجعه کنید، بازار گل جنوب تهران است.

به صورت کلی خرید گل از بازار گل بسیار به صرفه تر است، زیرا شما می‌ توانید گل را با قیمتی ارزان تر از گلفروشی های سطح شهر تهیه کنید. بنابراین ما به شما بازار گل را پیشنهاد می کنیم. البته باید حواستان به قیمت دلار باشد که به اسم ارزانی بازار گل به شما گران ندهند.

نکته بعدی این است که در این بازارها شما قادر خواهید بود که تنوع بسیار زیادی از انواع گل ها را به صورت یک جا ببینید و لذت ببرید. حتی اگر قصد خرید هم ندارید، دیدن این حجم از گل بسیار روحیه بخش است و هر کسی را سر ذوق می آورد.

یکی دیگر از این بازارهای گل، بازار گل بابایی است. تنوع گیاهان در این بازار گل به شدت بالا است و هر نوع گیاه آپارتمانی که بخواهید را می توانید در آن پیدا کنید. نکته قابل توجه این جا است که شما هر تعداد گل شاخه ای که بخواهید را می توانید خریداری کنید و دیگر بر خلاف گلفروشی های سطح شهر محدودیت وجود ندارد.

در این بازار غرفه های بزرگ و پر تعداد برای گل های شاخه‌ ای و آپارتمانی در نظر گرفته شده است. حتی اگر شما از گلدان گل خریداری شده خود رضایت ندارید، می توانید به غرفه های گلدان فروشی مراجعه کنید. خواهید دید انواع گلدان اعم از سفالی، سرامیکی و غیره موجود است.

تنوع در کنار قیمت مناسب سهم کسانی هست که به بازار گل جنوب تهران قدم می گذارند. شاید برای شما هم سوال باشد که بازار گل بابایی کجاست؟ آدرس بازار گل به این صورت است: اتوبان شهید بابایی شرق به غرب، بعد از خروجی لشگرک (لواسان)، حدود یک کیلومتر یعنی دو دقیقه جلوتر، بازار گل یاس.

البته دوستانی که از سمت غرب اتوبان بابایی به سمت شرق می آیند، می توانند با دیدن تابلوی خروجی لشگرک لواسان روی پل بروند و بلافاصله به سمت خروجی بابایی شرق مسیر خود را تغییر دهند که به درستی حرکت کنند. همچنین برای راحتی کار نیز می‌ توانید از برنامه مسیریاب نیز استفاده کنید.

یکی از مزیت هایی که بازار گل بابایی بر دیگر بازارهای گل تهران دارد، در مورد ساعت کاری آن است. ساعت کاری این بازار از 8 صبح تا 8 شب است و افراد را قادر می سازد که با هر دغدغه ای حتی اگر کارمند باشند و نتوانند که صبح زود به بازار گل بروند، بعد از اتمام کارشان بتوانند از آنجا خرید کنند.

شهرداری تهران نیز در مواقعی از سال برای نمونه نزدیک فصل بهار چندین نهال به این بازار گل می دهد و اگر شما زرنگ باشید و سری به بازار گلفروشی بابایی بزنید، می توانید علاوه بر خرید گل که انجام داده اید، نهال خوبی نیز دریافت کنید.

از مزایای دیگر این بازار گل باید گفت که جای پارک مناسبی برای آنجا در نظر گرفته شده است و دیگر افراد دغدغه پارکینگ را نخواهند داشت. شاید بتوان گفت تنها نکته منفی این بازار گل بد مسیر بودن آن است.

به صورت کلی با وجود وضعیت زندگی آپارتمانی و شرایط نورگیر ساختمان ها، بهتر است که خودمان سبب حال خوب خود شویم و یکی از ساده ترین کارهایی که می توانیم انجام دهیم، خرید چند شاخه گل برای خانه یا خرید گل آپارتمانی باشد. شاید با دیدن گلفروشی های سطح شهر به این فکر کنید که خرید گل با این اوضاع اقتصادی که همه از آن با خبر هستیم، جور در نمی آید، اما خرید از بازار گل این کار را برای شما راحت تر می کند.

یکی از جاهایی که می توانید گل را با قیمت مناسب و تنوع زیاد آن بخرید، بازار گلفروشی جنوب تهران است. در ادامه مقاله قصد داریم که چند مورد از بازارهای گل تهران را به همراه آدرس به شما معرفی کنیم که عبارت هستند از:

  • بازار گل محلاتی: اتوبان امام علی به سمت جنوب، وارد اتوبان محلاتی شرق، خیابان نبرد جنوبی، اولین چهار راه سمت راست. ساعت کاری از 7 صبح تا 13 است.
  • بازار گل خاوران یا امام رضا: تهران، اتوبان امام رضا(ع)، ضلع جنوب و غرب شهرک صنفی و صنعتی خاوران. ساعت کاری این بازار از 3:30 صبح تا 11 است.
  • بازار گل بهشت زهرا: اتوبان بهشت زهرا بعد از صالح آباد از ساعت 8 صبح تا 17 همچنین می توانید باری خرید تاج گل برای ترحیم از طریق آنلاین اقدام کنید.
  • بازار گل غرب تهران یا آبشناسان: در انتهای اتوبان ستاری دوم و دومین خروجی دور برگردان قرار دارد. ورودی این بازار در کنار پمپ بنزین آبشناسان است. ساعت کاری این بازار از 9 صبح تا 20 است.

به این صورت شما می توانید هر روز از هفته به بازار گل مراجعه کرده و خرید کنید، چون این بازارها در روزهای تعطیل نیز باز هستند. تنها بدانید که ازدحام جمعیت و شلوغی در روزهای تعطیل بیشتر است و ممکن است که گل را گران تر به شما بفروشند، با این حال قیمت آن از گلفروشی های سطح شهر ارزان تر است.

کلام آخر

یکی از جذاب ترین شغل های دنیا گلفروشی است و افراد می توانند برای تهیه گل مورد نیاز خود سری به بازار گلفروشی جنوب تهران بزنند که هم بتوانند گل را با قیمت ارزان تر دریافت کنند و هم تنوع بینظیر آن را ببینند. در کنار این موارد می توانید از سایت تولیدات نیز راهنمایی بگیرید.

دیدگاه ها

نظری یافت نشد

دیدگاه خود را ثبت کنید

امتیاز:
1401/6/12

مطالب مرتبط

پلتفرم تولیدات علاوه بر اینکه گام به گام تا پیشرفت کسب و کارتان همراه با شماست، سعی بر آن دارد تا اطلاعات تخصصی را که هر مدیر و دارنده ی کسب و کاری باید بداند، در اختیار شما بگذارد و علاوه بر ساختن حرفه ای مجموعه تان، مدیران حرفه ای نیز پرورش دهد.

کمپانی مرتبط