با چندین بازار گلفروشی در تهران آشنا شوید!

با چندین بازار گلفروشی در تهران آشنا شوید!

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به گل علاقه مندید یا با شغل دوست داشتی گلفروشی سر و کار دارید، بی شک دوست دارید که از بازارهای گل دیدن کنید. دیدن گل و بوییدن آن برای تمامی افراد خوشایند است و برای هدیه دادن با عنوان مناسبت ‌های مختلف بسیار خوشحال کننده است. با ما همراه باشید که با این بازارهای جذاب بیشتر آشنا شویم.

بازارهای گل طبیعی کدام ها هستند؟

بازار گل برای طرفداران گل و گیاه بهشت است. اگر شما نیز عاشق تنوع گیاهی هستید و دوست دارید این تفاوت‌های زیبا و رنگارنگ را در در یک محل ببینید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که دیدن از این بازارها را از دست ندهید که بتوانید این تنوع گیاهی را در کنار هم ببینید.

بازار گل محلاتی

یکی از محل هایی که می توانید از بازار گل آن دیدن کنید، بازار گل تهران محلاتی است. آدرس این بازار عبارت است از: تهران، بزرگراه محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم، بازار گل محلاتی. برای آسودگی خیال شما ما شماره تلفن بازار گل محلاتی به شماره 02133683270 را در اختیار شما قرار می‌‌ دهیم.سودگکی آسو.دگی

ساعت کاری بازار گل محلاتی شنبه تا پنج شنبه از 4:30 تا 11:30 و جمعه ها حدود ساعت 4:30 تا 14:30 است. تایم کاری بازار گل تهران محلاتی در روزهای جمعه به این دلیل بیشتر است که تعداد مراجعه کننده در این روز ها بیشتر از روزهای عادی است و شما می توانید به راحتی وقت خود را در روزهای جمعه به خرید گل با خیالی راحت اختصاص دهید.

دسترسی نیز به بازار گلفروشی محلاتی بسیار ساده است و بی‌شک یکی از راحت ترین راه ها برای شما استفاده از خودروی شخصی است. زیرا این بازار در کنار اتوبان محلاتی واقع در منطقه 14 تهران است و شما می‌توانید در کنار خانواده خود با آسودگی خاطر به این محل بروید و خرید خوبی داشته باشید.

گزینه بعدی استفاده از اتوبوس و مترو است که در ابتدای اتوبان محلاتی قرار دارند و شما می‌ توانید با پرداخت هزینه مناسبی در سریع ترین زمان ممکن به راحتی به بازار گل محلاتی برسید. همینطور استفاده از مترو نیز رفتن به این بازار جذاب را دو چندان راحت می کند.

برای رسیدن به بازار گل تهران محلاتی لازم است که شما خط 4 مترو یعنی ارم سبز- کلاهدوز را سوار شوید و بعد از اینکه از ایستگاه خارج شدید، با تاکسیهای بازار گل خود را به این بازار برسانید و از تنوع های زیبای موجود لذت ببرید.

در این بازار گل قدم بزنید، خرید کنید و لذت ببرید. حتی اگر شما خرید هم نکنید، قدم زدن در این بازار و تماشا کردن گل‌ ها حال شما را خوب می کند. در حقیقت این بازار گل مجموعه ای از فروشندگان مستقل است که به صورت جداگانه گل‌ و گیاهان خود را عرضه می کنند. در این بازار هر چیزی که برای گل و نگهداری از آن نیاز داشته باشید، موجود است. از وسیله گرفته تا انواع گلدان و خاک مناسب گیاهانتان.

فرقی ندارد گل زینتی بخواهید یا آپارتمانی، هر نوع گل و گلدونی برای شما به فاصله قدم به قدم موجود است. این بازار شلوغ و پر هیاهو است و بی‌ نظمی آن در میان زیبایی گل ها پنهان شده است و خواهید دید که این بی نظمی دلیلی بر زیبایی بازار است.

بسیاری از گلفروشی ‌ها و کسانی که کسب و کار فروش گل را به صورت آنلاین دارند یا حتی طرفداران گل می‌توانند برای خرید عمده به این بازار بیایند. زیرا اینجا تنوع زیادی هست و می‌توانند به قیمت عمده و ارزان تر از جاهای دیگر تهیه کنند.

یکی از دلایلی که این بازار به بهترین بازار گل موجود در شرق تهران تبدیل شده، این است که قیمت گل و گیاه در این مکان نسبت به جاهای دیگر ارزانتر به حساب می آید و نکته دیگر تنوع بینظیر آن است.

برای نمونه شما می‌توانید تنها با قدم زدن سر از چادر هایی در بیاورید که گیاهان خاص مثل پیچک و عشقه را نگهداری می‌کنند و حتی می‌توانید گیاهی مثل میخک ژاپنی که جادوگر دنیای گیاهان است و گفته می شود زمانی که گل می دهد، رایحه گل های صورتی آن هر کسی را جادو می کند را ببینید. همچنین می ‌توانید برای خرید انواع کاکتوس از فرفیون های گوشتی گرفته تا گیاهان سنگین را در این بازار ببینید.

برخی از بازدیدکننده ها می گویند قیمت گل در روزهای تعطیل و جمعه نسبت به روزهای دیگر گرانتر است، با این حال این قیمت‌ها از قیمت گلفروشی‌ های موجود در سطح شهر کمتر است. اگر در روزهای غیر تعطیل برای خرید گل مراجعه کنید، به شلوغی و ازدحام جمعیت نمی خورید و با قیمت مناسب تری خرید می کنید.

نکته ای که باید قبل از رفتن بدانید این است که بازار گل تهران محلاتی دو در دارد، یکی در اصلی به نام پایا گل است و دیگری در پشت بازار اصلی قرار دارد.

علاوه بر بازار گل محلاتی که بسیار مورد استقبال عموم است، چندین بازار گل طبیعی تهران نیز وجود دارد که می‌توانید برای خرید گل و گیاه و لذت بردن از این فضاها استفاده کنید.

سایر بازارهای گل تهران

در دیگر بازارهای گل طبیعی تهران شما می توانید گل را با قیمت مناسب تهیه کنید و برای خرید انواع وسیله مورد نیاز برای کاشت و نگهداری از گیاه دستتان باز است.

بازار گل طبیعی تهران عبارت هستند از: بازار گل خاوران، بازار گل بهشت زهرا، بازار گل شهید فکوری، بازار گل غرب تهران (آبشناسان)، بازار گل شهید بابایی، بازار گل شهید لشگری، بازار گل ولیعصر.

شما می‌توانید با توجه به شرایط خود و نزدیکی مسیرتان یکی از این بازار گل طبیعی تهران را برای خرید گل برای گلفروشی انتخاب کرده و لوازم، خاک و گلدون مورد استفاده خود را تهیه کنید. علاوه بر این بسیاری از این بازارهای گل طبیعی امکانات رفاهی مختلفی مانند پارکینگ، کارواش و کافه تریا را در اختیار بازدیدکننده ها قرار می دهند که از رفاه بیشتری برخوردار باشند.

همچنین می‌توانید برای راحتی بیشتر از سایت تولیدات استفاده کنید که با معرفی تولیدات کشور، بیشتر آشنا شوید و از قابلیت‌ های آن استفاده کنید.

کلام آخر

گلفروشی تجارتی جذاب است که بسیار مورد علاقه افراد قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای اینکه گل را با قیمت مناسب و با تنوع بالا خریداری کنید، به بازار گل طبیعی تهران بروید. در این بازارها تنوع بسیار و قیمت‌ ها مناسب است و بهتر است که یک روز در هفته را به خرید گل اختصاص دهید و ترجیحا از رفتن به بازار گل در آخر هفته خودداری کنید، چون با شلوغی و ازدحام جمعیت رو به رو می‌شوید.

دیدگاه ها

نظری یافت نشد

دیدگاه خود را ثبت کنید

امتیاز:
1401/6/12

مطالب مرتبط

پلتفرم تولیدات علاوه بر اینکه گام به گام تا پیشرفت کسب و کارتان همراه با شماست، سعی بر آن دارد تا اطلاعات تخصصی را که هر مدیر و دارنده ی کسب و کاری باید بداند، در اختیار شما بگذارد و علاوه بر ساختن حرفه ای مجموعه تان، مدیران حرفه ای نیز پرورش دهد.

کمپانی مرتبط