لوگوی کارگزاری 45  بیمه تامین اجتماعی شعبه 19 ویلا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 1397/3/18

کارگزاری 45 بیمه تامین اجتماعی شعبه 19 ویلا

تأیید شده توسط تولیدات
محصولات: 0
پکیج: ندارد
نام مدیرعامل : محمد شجاعی
شماره ثبت : مورد تایید تولیدات
شناسه ملی : مورد تایید تولیدات

کد اختصاصی مجموعه : 23119

کپی لینک پروفایل

درباره کارگزاری 45 بیمه تامین اجتماعی شعبه 19 ویلا

شرق تهران - کارگزاری 45 بیمه تامین اجتماعی شعبه 19 ویلا - دریافت لیست و دیسکت حق بیمه از مراجعین، خدمات چاپ، تعویض و صدور دفترچه های بیمه درمانی، تامین اعتبارات دفاتر درمانی، تمدید دفترچه بیمه، ابلاغ برگه های مطالبات سازمان مانند صورت بدهی، اعلامیه، اخطاریه، اجرائیه و غیره، کمک به اجرای ماده 66 قانون تامین اجتماعی از طریق انجام اقدامات پیگیری و وصول، امور بازرسی از مقرری بگیران بیمه بیکاری، انجام امور مربوط به پلاک برداری و شناسایی کارگاههای جدید، صدور برگه های پرداخت مربوط به بیمه شدگان اجباری و خاص، ارسال کلیه نامه های اداری شعبه، خدمات پرداخت تعهدات کوتاه مدت بررسی دفاتر قانونی اشخاص حقوقی، امور مرتبط با گسترش و توسعه بیمه شدگان - لطفا قبل از مراجعه در خصوص انجام هر یک از اعمال فوق در این مرکز مطمئن شوید

ایمیل

-

آدرس

  • تهران - خیابان استاد نجات الهی (ویلاسابق)– پائین تر از خیابان سمیه- ساختمان شماره 88 ط همکف پ 64

آدرس اینترنتی

-

تلفن

  • 2188921261

نظرات

1402/5/20, حسن
امتیاز:

فریاد از یک بیعدالتی و تبعیض. اخیرا در شعبه ۱۷ تامین اجتماعی شغل مهماندار هواپیما جزو مشاغل سخت قرار گرفته. این خیلی سوختن و حسادت دارد که خانومهای مهماندار هواپیما شغلشون جزو مشاغل سخت قرار گرفته و یکی از انها اشنا بود و میگوید من با ۲۳ سال سابقه بازنشسته شده ام و دارم ۳۵ روز حقوق در ماه میگیرم (۱/۵ × ۲۳/۴ = ۳۵) با ۴۳ سال سن. تازه میگوید من گنجایش دارم ۲۰ سال دیگر هم مهماندار باشم و دلم برای مهمانداری خیلی تنگ شده و افسرده شده ام از بیکاری. و در شرکت هواپیمایی ماشین شاسی بلند دنبالم می امد حتی چنین ماشینی دنبال یک مدیر با سابقه هم نمیرود و خرج خوردو خوراک و لباس و پیراهن فرم و کیف و کفش همه چیز پای شرکت بود تازه انقدر نعمت زیاد بود که از کیک و ابمیوه و غذا و غیره علاوه بر مصرف شخصی به اشنایان هم میدادم و از راحتی انگار من روی هوا میرفتم و می امدم تا اینجا ایا شما خواننده محترم که داری این مطلب را میخانی چیزی از سختی کار در مورد این شغل فهمیدی.تازه این حرفها را یک خانوم مهماندار میگوید پس به مراتب این شغل برای اقایان راحت تر میباشد. ادامه مطلب. و در زمان اشتغال حقوق بالایی میگرفتم طوری که هم حق بیمه ام را انقدر بالا برده بودم که مدیر من میگفت انقدر حق بیمه ات را بالا نبر چون بیمه شک میکند و به جای دو سال، ۵ سال اخر را محاسبه میکند و هم علاوه بر زندگی به تفریحاتم هم میرسیدم و دارم دنبال یک شرکت هواپیمایی میگردم که بروم انجا پاره وقت کار کنم این خانوم یک چیزی گفت که واقعا جالب بود و گفت که بین همکاران خانوم رقابت و حسادت خیلی بود و خانومها بیشتر با همکاران اقا راحت تر بودن چون انها زیر اب زن نبودن و اگر هم بودن خیلی کمتر بودن. قیافه این خانوم را که ادم میبینه خیلی خوب مانده و سرزنده وشادابه و این خانوم میگوید من نمیخاستم بازنشسته شوم ولی چون ۵ سال بود حق بیمه بالا رد میکردم و حساب کردم میتوانم ۳۵ روز حقوق در ماه بگیرم گفتم ریسک نکنم و بازنشسته بشوم و بعد دوباره کار کنم و میگوید چون حق بیمه بالا رد میکردم الان حقوق بازنشستگی من ۲۱ میلیون تومن است . واقعا ادم اتش میگیرد اخه با چه مبنایی به شغل مهماندار هواپیما سختی کار داده اند.انوقت یک مردی با ۶۰ سال سن و ۲۹ سال سابقه که بعلت کمردرد و بیماری باید بازنشسته شود و کارفرمای این مرد ۹ سال سابقه برایش رد نکرده با سه تا فرزند جوان میگوید میخواهم خودم را از بین ببرم. چون بیمه به من ۲۰ روز حقوق میدهد اخر این بیعدالتی تا کی. لا اقل سقف حقوق مهماندار هواپیما را ۳۰ روز در ماه کنید . نه اینکه طرف هم حقوق بالا بگیرد بخاطر اینکه حق بیمه بالا رد کرده و هم سقف سابقه ۳۵ روز حقوق در ماه را بگیرد مخصوصا این سقف حقوق ۳۵ روز در ماه با سابقه پفکی ۲۳ سال خیلی باعث فخرفروشی و غرور انها میباشد. و هم اینکه جوان و قبراق و سرحال باشد. و هم اینکه با غرور و از جایگاه بالا بیاید و بگوید من با ۴۳ سال سن و ۲۳ سال سابقه دارم حقوق بالا میگیرم و ببخشید در جوانی با سابقه پفکی ۲۳ سال دارم ۳۵ روز حقوق یعنی سقف سابقه تامین اجتماعی را میگیرم و از لحاظ سلامتی هم بسیار خوبم. یعنی هم خر و خرما و چند مزیت دیگر . طبق مثل خروخرما . تازه بیشتر هم گرفته.همچنین مهماندارهای هواپیما تمام حقوقشان ذخیره میشود چون هزینه ایاب و ذهاب ندارند و ماشین شرکت موظف است که انها را از دم در خانه تا فرودگاه ببرد و بیاورد همچنین صبحانه ناهار وشام و میان وعده به وفور در اختیار انهاست علاوه بر مصرف شخصی به خانه هم میبرند همچنین تهیه کیف پرواز و لباس فرم و تمام ملزومات بصورت سالانه توسط شرکت در اختیار انها قرار میگیرد همچنین در زمینه درمان شرکتهای هواپیمایی با شرکتهای بیمه تکمیلی قرارداد میبندند که قوی هستند . اصلا همین یک مزیت رفت وامد که خودش کلی هزیته و استرس داره و میتونه یکی از عوامل سخت و زیان اور باشه و همه کارمندان این هزینه و سختی را متحمل میشوند . برای اینکه مهماندارها قند تو دلشون جابجا نشه شرکت برای انها حمل و نقل در نظر میگیرد علاوه بر مزیتهای دیگر . چون همین هزینه حمل و نقل روزانه رفت و برگشت واقعا برای کسانی که سر کار میروند سنگین است و استرس زا. پس باید در مورد سختی کار مهمانداران تجدید نظر شود. همچنین به دلیل اینکه شرایط کاری مهمانداران نسبت به سالهای قبل خیلی بهتر شده هم کاور روی پنجره های هواپیما برای جلوگیری از اشعه نصبشده وهم دیگر مهمانداران صندوقهای پذیرایی مسافر را از طریق دستی بالا نمی اورند واز طریق بالابر این کار انجام میشودوهم برای جلوگیری از صدا در کابین هواپیما اطراف دربهای هواپیما عایق بندی جدید انجام شده وسرو صدا به میزان استاندارد کم شده و هم برای کاهش استرس انها ترانسپورت در نظر گرفته شده و مهمانداران هیچ هزینه ای را بابت حمل ونقل نمیپردازند وهم حقوق بالا به انها داده میشود و ساعت پرواز انها در هفته هم به صورت استاندارد درامده چند ایتم دیگر که از دلایل قرار گرفتن در مشاغل سخت به حساب می امد کاسته شده ..... به چند دلیل این شغل نه تنها سخت نیست بلکه جزو مشاغل لوکس میباشد. دلیل واضح وقدرتمند اینکه دست وپا زدن دخترها وپسرهای جوان برای این شغل است چون اگر این شغل سخت بود ایا دخترها وپسرهای سوسول و نازنازی و در پر قو بزرگ شده ی این دوره زمونه اینجوری سرودست نمیشکستند در صورتیکه شغلهای دیگری میباشند که واقعا سخت میباشند ولی جزو مشاغل سخت قرار نمیگیرند وایا این عدالت است . واکثر مهماندارهای خانم فقط برای پز دادن وفخرفروشی در اینستا وشبکه های مجازی به سمت این شغل میروند همچنین مهماندارهای پسر هم برای جذابیت این شغل در ارتباط با جنس مخالف وهمچنین راحتی این شغل و پز دادن به اطرافیان که مثلا من در فلان شرکت هواپیمایی کار میکنم ومجانی با هزینه شرکت به شهرهای مختلف در هتلهای ۴ستاره و۵ستاره میروم همچنین ماشین شرکت مرا از در خانه تا دم در ترمینال میبرد ومی اورد وهیچ دغدغه ایاب وذهاب ندارم و حتی یک مدیر هم همچنین مزایایی ندارد وهزارتا مزایای دیگر. در نتیجه باید جلو ی سختی کار این دو شرکت گرفته شود که اگر گرفته نشود تمام شرکتهای هواپیمایی به تبعیت از این دو شرکت سختی کار برای مهماندارانشان میگیرند واین بیعدالتی نسبت به مشاغل دیگر است که حق سختی کار دارند ولی به جای انها این مهمانداران مغرور و پر دک وپز وفخر فروش باید سختی کار بگیرند وهم فشار مالی روی صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی بیاید.....ودلیل دیگر که این شغل جزو مشاغل سخت نیست وحتی جزو مشاغل لوکس وخیلی راحته این است که خلبانان تا ۶۵ سالگی میتوانند پرواز کنند یعنی اگر شخصی دو سال خدمت برود و در سن ۲۰ سالگی خدمتش تمام شود ودر سن ۲۱ سالگی وارد دانشکده خلبانی بشود ودو سال بعد فارغ التحصیل بشود چون دوره میانگین اموزش خلبانی ۲ سال است میشود ۲۳ ساله و این شخص ۴۲ سال دیگرمیتواند تا ۶۵ سالگی خلبان باشد طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری و بین المللی. در صورتیکه همان شرایط محیطی و کاری که برای مهمانداران هست برای خلبانان حتی بیشتر هست مثل استرس و اشعه خورشید که در کابین خلبانان شرکت سازنده هواپیما به خاطر مسایل ایمنی اصلا کاور پنجره تعبیه نمیکنه ولی در کابین مسافر که محل کار مهمانداران است تمام پنجره ها کاور پنجره دارند همچنین مهمانداران هواپیما اصلا بار سنگین جابجا نمیکنند چون برای بالا بردن وپایین اوردن هر چیزی از بالابر ونفرات خدمات پای پرواز استفاده میشود منظور این است که چطور خلبان با همان شرایط محیطی مهمانداران حتی پر استرس تر و با مسوولیت بسیار بیشتر باید تا ۶۵ سالگی کار کند با سابقه ۴۲ سال ولی مهمانداران باید سختی کار بگیرند و با سابقه ۲۰ سال بازنشسته شوند که این بیعدالتی میباشد در حق مشاغل دیگر که واقعا سخت هستند وجزو مشاغل سخت هستند ولی نمیتوانند سختی کار بگیرند....

ارسال نظر
کلمات کلیدی