سازنده قطعات کمپرسورهای صنعتی
کیلومتر 12 جاده قدیم کرج, بعد از پل دپو، خیابان سپاه اسلام، روبروی بانک انصار، پلاک23
تلفن: 44905390
مشاوره، تهیه و تأمین تجهیزات هوای فشرده شامل کمپرسورهای اسکرو و پیستونی و سایر تجهیزات جانبی آن و ماشین آلات صنعتی
تولید کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده, کمپرسور صنعتی, کمپرسور پیستونی, درایر تبریدی, میکرو فیلترهای جذب روغن, کمپرسورهای صنعتی اویل فری, کمپرسورهای اسکرو اویل اینتکت
تولید کمپرسورهای صنعتی اسکرو, دور متغیر بلوئریا دمنده های صنعتی, خشک کن های جذبی و برودتی, انواع فیلترهای صنعتی واحد هواساز برای صنعت هوای فشرده
تولید کننده کمپرسورهای صنعتی و معدنی، تجهیزات جانبی هوای فشرده از نوع اسکرو با مخازن هوای فشرده و تله آبگیر و درایرهای جذبی و پرتابل
کمپرسور دستگاهی است که ممکن است متشکل از سیستمهای مختلفی باشد که از عمل فیزیکی رفت و برگشتی برای انتقال انرژی از یک محرک اصلی، مانند موتور یا، به طور کلی، یک پیستون در موتور احتراق داخلی یا ماشینابزار دیگر، استفاده میکند تا تلاش فیزیکی چرخشی را هدایت کند.
این "کمپرسور رفت و برگشتی یا مکانیکی" رایج ترین و اولین نوع در مورد کمپرسورها است. این نوع کمپرسور برای اولین بار در انگلستان توسط توماس نیوکامن ابداع شد و پس از 2 موتور مکانیکی شکست خورده توسط صنعتگر آن زمان پیشگام شد.
سه نوع کمپرسور دیگر وجود دارد - کمپرسور هیدرولیک یا موتور احتراق داخلی. موتور بخار پیستون آزاد. کمپرسور برقی روتاری.
سه نوع کمپرسور وجود دارد. در این میان، کمپرسورهای رفت و برگشتی به عنوان پمپی برای انتقال شوک های مثبت و منفی به قطعات بازو عمل می کنند. این رایج ترین نوع است. از ماشینهای فشردهسازی استفاده کنید که نسبت به کاربرد اصلی خود بزرگتر شدهاند یا از طراحی قبلی خود به کمپرسورهای سیستمهای بزرگتر تبدیل شدهاند.
در واقع کمپرسورهای رفت و برگشتی موتورهای پیستونی هستند که برای افزایش یا کاهش فشار در پاسخ به سیگنال تحریکی که توسط یک دستگاه کنترل اپراتور ارسال می شود، رفت و آمد می کنند.
با کمپرسورهای مکانیکی، در پاسخ به میل لنگ یا سایر دستگاههای چرخش قدرتی که دارای شفتهای سنکرون با نسبت سرعت محیطی بالا 15000 دور در دقیقه یا بیشتر، تحت خنککننده کندانسور و هوای تحت فشار حداکثر فشار مورد نیاز 375 psi هستند، که بهصورت دستی هوا را به صورت پنوماتیک پمپ و آزاد میکنند در واقع نقطه تنظیم دمای سرویس خاص معمولاً با احتراق خودکار روغن سوزی انجام می شود که بوسیله شروع تماس با جرقه موتور الکتریکی آغاز می شود.
افزایش تهویه مطبوع به معنای افزایش انرژی مشابه نیست. در واقع برای افزایش بهره وری انرژی، بهتر است به جای سیستم پرتلاش از یک سیستم کم تلاش استفاده کنید. انرژی را می توان با مکانیسم های مختلفی مانند فشرده سازی و اعمال متراکم ذخیره کرد. کمپرسورها نقش مهمی در تبدیل گرمای موتور به برق دارند.
انواع مختلفی از کمپرسورها وجود دارند که با توجه به زمینه های کاربرد آنها متفاوت هستند، مانند کمپرسورهای گرد سیل و سیستم های کمپرسور برگشت پذیر.
هر کسب و کار در سایت تولیدات دارای پروفایل های مختلفی هستند که شما می توانید با دقت فراوان آن و با اطلاعات کامل انواع تولید کننده کمپرسور در سایت تولیدات را پیدا کرده که شامل نوع خدمات نحوه خدمات و هر آنچه که شما به آن نیاز دارید استفاده نمایید.
دیدگاه ها
نظری یافت نشد